محبوبیت خودروهای سدان نهتنها در کشورهای خارجی بلکه در بازار داخلی نیز در حال کاهش است. خودروسازان دولتی و خصوصی در طول سالهای ممنوعیت واردات سعی کردهاند تا مطابق ذائقه مشتریان، خودروهای شاسیبلند به بازار عرضه کنند. در حال حاضر بازه قیمتی یک تا دو میلیارد تومان تقریباً خالی از خودروهای صندوقدار شده و تنها تعداد محدودی نمونهٔ صفر کیلومتر از خودروهای سراتو، مزدا ۳، اکسنت و النترا مربوط به پیش از تحریمها باقی مانده است. باوجود کاهش محبوبیت سدانها، هستند کسانی که هنوز هم سواری لذتبخش این خودروها را به تعلیق خشک کراساوورها ترجیح میدهند.
[1401/05/15 10:00]